Hlavné internetové osobnosti 2019

Celebrity a iné známe mená, ktoré si minulý rok svet opakovane pripomínal, zabával sa s nimi (alebo aj na nich) či podporoval ich prácu. Sú neoddeliteľnou súčasťou tohto online prúdu. Preto je tu pre vás rekapitulácia tých dvoch, ktorý boli naposledy najviac trendy a tak čoskoro na nich web nezabudne.
Prvou osobou je šarmantný a mimoriadne obľúbený herec, Keanu Reeves. Väčšina ho môže poznať z ikonických filmových sérií Matrix a John Wick. Internet ho vždy obdivoval a miloval, najmä vďaka jeho sympatickej pokojnej povahe a skvelým hereckým schopnostiam a výkonom.internetová sieť.jpg
Nedávno sa však stal ešte populárnejším. Stalo sa tak ne letnej expozícii videohier E3, kde Keanu predstavoval dlho očakávanú hru Cyberpunk77 ktorej je súčasťou. Počas tichšej chvíle prezentácie na pódiu naňho jeden z fanúšikov zakričal: „You’re breathtaking!“ čo v preklade znamená asi: „Ste dych vyrážajúci!“. Herec sa len zasmial a rýchlo zareagoval rovnakou odpoveďou, pričom pridal aj „You’re ALL breathtaking!“ – „Všetci ste úchvatný!“. Práve tento výrok sa stal virálnym, a ľudia ho začali používať na dennej báze. Samotný fakt, že sa stal tvárou známej hry bol radostným prekvapením, a tento milý citát bol čerešničkou na torte.
Ďalším na zozname je azda ten najväčší inovátor dnešnej doby, generálny riaditeľ automobilky budúcnosti Tesly, Elon Musk. Niektorý ho dokonca prirovnávajú k Tonymu Starkovi (Iron Man) v skutočnom živote. Jeho vynálezy, technologické vízie, pohodové, ale vtipné reakcie, ktoré sa dali mimo kontextu využiť v zábavných situáciách – to všetko z neho urobilo internetovú personalitu. Ako na dôvažok, vždy sa snažil aktívne zapájať a reagovať na odkazy svojich nasledovateľov, preto ho komunita prosto nejako prijala medzi seba.počítačový kód.png
Hoci to už platilo nejaký čas, zdá sa, že posledný rok bol oňho vyšší záujem. Napríklad na sklonku jesene sa všade hovorilo o novom modely jeho spoločnosti, futuristickom Cybertrucku, ktorý mal naozaj jedinečný dizajn, a ktorému sa prihodila menšia nehoda. Uprostred predstavenia auta a jeho pevnosti sa ironicky rozbili obe okná na jednej strane. Nešlo síce o najpríjemnejšiu udalosť, ale ako sa hovorí, zlá reklama je stále reklama, a to sa zdá sa potvrdilo.