Analytické nástroje sociálnych médií, ktoré zhodnotia vaše marketingové úsilie

Existuje mnoho nástrojov na analýzu sociálnych médií tretích strán. To vám však môže poskytnúť ďalšie analytické informácie alebo ich prezentovať spôsobom, ktorý je používateľsky prístupnejší než oficiálne analytické nástroje. Tu je výber takýchto nástrojov, ktoré môžu mať hodnotu pre vaše účely.

média

Užitočné nástroje sociálnych médií:

Viralwoot
Ide o plánovač sociálnych médií a analytická platforma pre Pinterest. Rovnako ako u väčšiny takýchto nástrojov môžete vytvárať obsah a automaticky ho naplánovať bez toho, aby ste museli otvárať svoje sociálne účty.
Zahŕňa sekciu na analýzu, ktorá jasne poukazuje na úspešnosť vášho príspevku na Pintereste. To zahŕňa aj poskytnutie skóre vášho vplyvu, s jasnými návrhmi toho, čo môžete urobiť pre zvýšenie vašej prítomnosti na sociálnej sieti Pinterest.

Quintly
Quintly berie sociálne údaje a využíva ich na poskytovanie riešení pre značky, agentúry a médiá. Umožňuje im validovať marketing sociálnych médií pomocou robustnej analýzy.
Quintly ponúka viac ako 350 metrík týkajúcich sa aktivít sociálnych médií. Môžete použiť tieto existujúce štatistiky alebo ich prispôsobiť tak, aby vyhovovali vašej firme a efektívne merať ciele sociálnych médií vašej firmy. S programom Quintly môžete porovnávať kanály navzájom a získať porovnávací pohľad.

média sociální

Cyfe
Cyfe sa označuje ako podnikový riadiaci panel typu všetko-v-jednom. Monitoruje sociálne médiá, webové analýzy, marketing, predaj, podporu, infraštruktúru a ďalšie. Je oveľa viac než iba nástroj na analýzu sociálnych médií.
Cyfe ťahá dáta z veľkého množstva obľúbených služieb pomocou predvolených widgetov. Patria medzi ne sociálne stránky, e-mailové kolekcie, finančné stránky, WordPress a mnoho ďalších.
Monitoruje všetko relevantné – jednotlivé oddelenia, viaceré webové stránky a podobne. Má osem centrálnych dashboardov. Môžete použiť údaje a metriky v reálnom čase, aby ste mohli začať sledovať svoju značku alebo klientov na Facebooku, Instagrame, Twitteri, YouTube, Pintereste, LinkedIn a merať návratnosť investícií vo vašom sociálnom úsilí.

Analytické nástroje sociálnych médií, ktoré zhodnotia vaše marketingové úsilie
4 (80.95%)21