Vybrali sme preto niekoľko veľmi úspešných podnikateľov a ich odporúčaní pre efektívny online marketing. Tu je päť stratégií, ktoré navrhli na využívanie sociálnych médií na podporu rastu podnikania:
1. Použite sociálne médiá na zvýšenie návštevnosti svojich obchodov
Rozviňte marketing vášho podnikania pomocou cielenej reklamy na Facebooku, aby ste zvýšili návštevnosť svojho obchodu. S viac ako 1,4 miliardami aktívnych používateľov Facebooku každý deň je táto sociálna sieť ideálna na získavanie si nových záujemcov. Musíte však váš biznis uvádzať na trh spôsobom, ktorým zaujmete tých správnych ľudí, a to sa dosahuje zameraním sa na správny druh ľudí so správnym druhom ponuky.
2. Použite videá na sociálnych médiách, aby sa vaše publikum angažovalo a rástlo
Otvorte svoju obľúbenú platformu sociálnych médií. Všimnite si, že vaša nástenka je namiesto textu a obrázkov plná video obsahu. V skutočnosti sa algoritmy zmenili a vyvíjajú sa tak, aby uprednostňovali video obsah pred inými formátmi obsahu. A to je niečo, čo si popredné značky všimli: neuveriteľných 86 percent podnikov používa video na svojich webových stránkach a 77 percent používa video na sociálnych sieťach.
Existujú desiatky spôsobov, ako môžete používať videá, aby sa vaše publikum angažovalo a rástlo. Zvážte možnosť zdieľať autentický pohľad na váš život. Zaznamenajte ďalšie spustenie produktu vašej spoločnosti. Ukážte svojim nasledovníkom, aké to je pracovať pre vašu spoločnosť a podobne.
3. Použite sociálne médiá, aby ste povedali svoj príbeh o značke a úspešne sa odlíšili od konkurencie
Každý – vrátane vašich zákazníkov – miluje dobrý príbeh. Lauren Gordon , špecialista na rozprávanie a obsahový marketing, tvrdí, že by ste mali využívať sociálne médiá na strategickú diferenciáciu od konkurencie. Nikdy nezabudnite, že každá ľudská bytosť robí rozhodnutia založené na emóciách.
To znamená, že ak chcete, aby vaša značka obstála v skúške času, musíte rozprávať príbeh vašej značky na sociálnych sieťach, aby ste sa odlíšili od konkurencie, vybudovať hlboké kontakty a dôveru so zákazníkmi a vernosť svojich zákazníkov.